Hrvatske nekretnine

Sve o nekretninama u Hrvatskoj. Cijene nekretnina. Trendovi. Praćenje cijena. Rast cijena nekretnina. Pad cijena nekretnina. More »

Novine s temama gospodarstva, poslovnog svijeta, tržišta nekretnina.

Gospodarske vijesti, tržište dionica, svijet nekretnina. Centar nekretnina u Hrvatskoj. More »

Cijene nekretnina u Hrvatskoj

Pratimo kretanje cijena nekretnina. Posebno se prate kuće, stanovi i zemljišta kojima je spuštena cijene na portalima i oglasnicima. More »

Posjetitelji koji su posebno zainteresirani za nekretnine

Posjetitelji novina nisu samo iz Hrvatske. Za nekretnine pokazuju veliki interes i stranci pa čak i oni iz udaljenijih prostora, More »

Novine.com.hr počinju s radom

31.07. 2012. Novine počinju s radom! Sve analize i materijali korišten biti će javno dostupni. More »

 

Čuvaj se onoga tko misli drugačije

APLE - Mi mislimo drukčije

Što znači ako vas netko u marketingu uvjerava da je poseban i da misli drugačije od ostalih?
Ispravan odgovor je – NIŠTA.
Svaki marketar nudi svoje usluge tvrdeći kako je upravo “on i samo on originalan” i s jedinstvenim idejama.
Međutim, kada svi tvrde da su jedinstveni tada se upravo događa suprotno – svi počinju biti jednaki u svojim “originalnim” idejama i mislima.
I ništa se novoga ne događa.
U suštini – nema novih događanja, novih ideja, novih motora koji pokreću gospodarstvo.
Svaka osoba ili tvrtka koja – želeći da bude posebna – upravo upada u zamku šablone, bez obzira da li se radilo o stavljanju naušnica u nos ili nestandardnim formama gerila tipa marketinga.
Svi postaju neoriginalni i jednaki.

Matematička definicija CIKLOIDE

Kategorija Definicija Matematike

DEFINICIJA CIKLOIDE glasi:

CIKLOIDA je krivulja koju opisuje putanja točke kružnice kada se kotrlja po pravcu.

 

Cikloida krivulja točka koji se kotura

Cikloida – točak koji se kotura

 

Pogledaj za više informacija o cikloidi na wikipediji.

Animacija cikloide s  wikipedije.

CIKLOIDA

 

Rezultati promocije člankom

Trenutna posjeta na portal

 Koliko posjetioca može dovesti članak pisan za potrebe promocije internet stranica i usluga klijenta?

Članak koji se kreira za lokalni portal treba voditi računa o profilu i interesu posjetioca koji posjećuju portal. U konkretnom slučaju napravljen je članak o dječijem igralištu koji je sagradila hotelska kuća za potrebe svojih gostiju a koje je od koristi i lokalnoj zajednici.

Tekst je zaintrigirao oko trećinu posjetioca portala te su oni otvorili stranicu s kompletnim tekstom i slikama objekta. Članak se je nalazio na naslovnici portala dva dana. U tom vremenu članak je otvorilo a pretpostavljamo i pogledalo slike i tekst oko 1.000 ljudi,

Članak za promociju tusrističkih objekata

Posjetioci koji su otvorili članak s kompletnim tekstom

Koliko je otvaranje stranica na internet stranice na kojima se nalazila ponuda usluga?

Jedna trećina posjetioca je pročitala članak a od te trećine, 12% ljudi je otvorilo vanjske stranice. Da stvar bude zornija, prikazujemo izgled teksta i lokaciju linka promovirane grupacije.

Promocija turizma kroz tekstualne članke

Tekst s člankom o koristima lokalne zajednice od turizma

Link na internet stranice nalazio se na neuglednoj poziciji na dnu članka i kao takav nije pokazao veće zanimanje čitatelja. Ukoliko je želja povući značajniji broj posjetitelja na portal klijenta potrebno je jače isticanje tih stranica kao i nenametljiv poziv na posjetu istih.  Uvijek je potrebno voditi računa da se dovode ljudi koji imaju istinski interes  za temu o kojoj se piše.